Een beetje gelijk een luvstory.
<3 <3 <3
1
Tijdens deze fase garen we informatie. We openen onze geest, spitsen de oren en sluiten de mond. We willen veel te weten komen over jou en je onderneming. We doen dat – hoe voorspelbaar! – door op zoek te gaan naar de wie, wat, hoe en waarom.
Origineel is het allerminst, effectief des te meer.
-> Gesprekken voeren
-> Doelen stellen
-> Workshops doen
-> Klantenprofielen maken
-> Creative Brief schrijven
2
<3
Na al dat gebabbel en gedenk verteren we alle informatie door het te structureren en te visualiseren. Wat zijn de volgende stappen in het project? Welke richting gaan we uit met de huisstijl? Hoe ziet de structuur van de website eruit?
Allemaal vragen met heldere, visuele antwoorden.
-> Project roadmap opstellen
-> Website structureren a.d.h.v. wireframes
-> Stijlwijzers maken
-> Visuele richting bepalen
3
<3
<3
<3
<3
Op basis van de stijlwijzer en briefing beginnen we met het ontwerpen. We weten welke richting de wind ons brengt, welk verhaal we willen vertellen en wat de visuele krijtlijnen zijn. Doordacht en vlot ontwerpen is een zekerheid. We toetsen geregeld af om te zien of we on the right track zijn.
Daarbij dient de gekozen stijlwijzer als een excellente bron van feedback.
-> Huisstijl ontwerpen
-> Drafts ontwerpen
-> High fidelity designs van de website
-> Content creation
-> Feedbackmomenten
<3
4
Hier maken we alles tastbaar, of toch klikbaar, scrollbaar en swipebaar. We gieten alle drafts in een finale vorm, zwieren de website online en prepareren je een resem templates zodat je er zelf mee aan de slag kan gaan.
Na afloop heb je alle bouwblokken om een merk te zijn.
-> Huisstijlgids maken
-> Website ontwerpen in Webflow
-> Templates klaarmaken
-> Een merk worden