Tijdens deze fase garen we informatie. We openen onze geest, spitsen de oren en sluiten de mond. We willen veel te weten komen over jou en je onderneming. We doen dat – hoe voorspelbaar! – door op zoek te gaan naar de wie, wat, hoe en waarom.
Doelen stellen
Praten
Workshop
Klantenprofiel opstellen
structureren en visualiseren
Geen woorden, maar beelden
Na al dat gebabbel en gedenk verteren we alle informatie door het te structureren en te visualiseren. Wat zijn de volgende stappen in het project? Welke richting gaan we uit met de huisstijl? Hoe ziet de structuur van de website eruit?
Project roadmap
Wireframing
Webpagina’s structureren
Visuele basis bepalen
Ontwerpen en creëren
Met focus en richting
We ontwerpen de basis van de huisstijl, werken de website visueel uit en schrijven alle content. Feedback helpt ons de juiste koers varen.
Huisstijl uitwerken
Drafts ontwerpen
High fidelity designs
Feedbackmomenten
uitvoeren en finaliseren
Klik, scroll en swipe
Hier maken we alles tastbaar, of toch klikbaar, scrollbaar en swipebaar. We gieten alle drafts in een finale vorm, zwieren de website online en prepareren je een resem templates zodat je er zelf mee aan de slag kan gaan.